ဒီတစ္ခါ Shadow demon spell အေႀကာင္းေလးေနာ္
3. Tri with Eredar (The Shadow Demon) ( Hero Base Type )
Strategy:
ဒီအပုိင္းမွာေတာ့ ဘယ္အေၾကာင္းမွ မေျပာခင္ Eredar (Shadow Demon)နဲ႔ ပတ္သတ္တဲ့ အခ်က္အလက္အခ်ဴိ႕ကို
ေဆြးေႏြးၾကည့္ရေအာင္ ... ဒါဟာ Shadow demon နဲ႔ပတ္သတ္ျပီး သိလ်က္သားနဲ႔ နားလည
္မႈလြဲေနတာေတြ
ေျပလည္ေစျပီး ပုိျပီးလဲ စဥ္းစားမိေစဖုိ႔ ရည္ရြယ္ပါတယ္... Shadow Demon ကို ကုိင္တြယ္အသုံးျပဳတဲ့သူ
ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားေတာ့ သိျပီးသားေတြ ျဖစ္မယ္ဆုိတာ ေသခ်ာပါတယ္... (^^)
Disruption: Disruption ဟာ 2.5 second ခဏ ဥထားပီးတဲ့ေနာက္မွာ illusion ၂ေကာင္ ေပၚလာပါတယ္..
lvl တစ္ဆင့္ဆီယူလိုက္တဲ့အခါ ေျပာင္းလဲသြားတာေတြကေတာ့
illusion ေတြရဲ႕ ၾကာခ်ိန္ 5/6/7/8 second ျဖစ္သြားျပီးေတာ့ illusion တစ္ေကာင္ခ်င္းဆီရဲ႕ Damage Deal ဟာ
30%/40%/50%/60% ဆီတိုးလာတာပါ ... ဥပမာ အဥခံရတဲ့ hero မွာ Damage 100 ရွိတယ္ဆုိပါစုိ႔
lvl 4 ဆင့္ 60% ထိတဲ့ illusion တစ္ေကာင္ရဲ႕ တုိက္ခုိက္ခ်က္က Damage 60 ရွိပါတယ္
၂ေကာင္ဆုိေတာ့ Damage 120 ေပါ့ ... အရမ္းၾကမ္းတဲ့ တစ္ဖက္ hero ကုိ ျပန္တုိက္ခုိက္ဖုိ႔ အသုံးတည့္ပါတယ္.
ဒါေၾကာင့္ ဒီ spell ဟာ အေစာပုိင္းမွာ ကုန္ေအာင္ မယူသင့္ပါဘူး...
ေနာက္ပုိင္း ပြဲၾကမ္းလာျပီး တစ္ဖက္ hero BKB ပီးေအာင္ မဆက္ခင္မွာ တုိက္ခုိက္ဖုိ႔အဆင္ေျပပါတယ္....
မ်ားမ်ားယူရင္ေတာ့ cooldown ေတာ့ က်သြားပါတယ္...
Soul Catcher: အဆင့္ေလးဆင့္မွာ Damage Amplification 20% /30% /40% /50% တုိးသြားပါတယ္...
သေဘာကေတာ့ အဲ့ဒီ့ buff သတ္ေရာက္ေနတဲ့ 12 second မွာ အဆုိပါ hero ေပၚသတ္ေရာက္သမွ်
Damage ေတြဟာ 50% ဆီတုိးေနမွာ ျဖစ္ပါတယ္...
ဥပမာ Soul Catcher မိထားတဲ့ ရန္သူဟီးရုိးက hp 2000 ရွိတယ္ဆုိပါစုိ႔ ..
အဲ့ဒီ့ hero ကို သင့္ဘက္က lion က Aghanim Sceptor (အျပာေခ်ာင္း) နဲ႔ Finger of Death (lvl6)ထုိးမယ္...
Damage 1025 နဲ႔တုိက္ခုိက္တယ္ဆုိေပမယ့္ Soul Catcher buff ေၾကာင့္ Damage 1025 အစား
အပုိေစာင္း အေနနဲ႔ Damage 513 ပုိထိမွာပါ .. စုစုေပါင္း 1538 Damage ထိမွာပါ ...
mana ေလး 80 ေလာက္ အကုန္ခံျပီးသုံးရတဲ့ Soul Catcher ဟာ Damage အေျမာက္အမ်ားကို ထိေစမွာပါ ...
တစ္ခုတည္း မဟုတ္ပါဘူး ... 12 second အတြင္းမွာ သတ္ေရာက္သမွ် Damage တုိင္းကို တုိးေစမွာပါ ...
Cooldown 13 second ပဲ ရွိတဲ့ ဒီ spell ဟာ အနည္းငယ္ေတာ့ over ျဖစ္ေနပါတယ္...
အရမ္း အားသာတဲ့ ဒီ spell မွာ အားနည္းခ်က္တစ္ခုေတာ့ ရွိပါတယ္...
သတိထားရမယ့္ အခ်က္က Soul Catcher ဟာ Aoe 450 အတြင္းက ရွိသမွ် unit ေတြထဲက
တစ္ေကာင္ကိုပဲ သတ္ေရာက္မွာ ျဖစ္တယ္... Random သတ္ေရာက္တာပါ ...
အ၀ုိင္းရဲ႕ အလည္တည့္တည့္ထားျပီး သုံးတာဟာ အဲ့ဒီအ၀ုိင္းမွာ တျခားunit ေတြပါေနရင္ သြားထိနုိင္ပါတယ္.....
unit ေတြ ရွိရွိ မရွိရွိ အဖ်ားခပ္ျပီး သုံးတာ သင့္ေလ်ာ္ပါတယ္.... က်ိန္းေသသြားေအာင္ပါ ...
ဒါေၾကာင့္ Soul catcher သုံးတဲ့ Player ေတြက သစ္ပင္ေတြဘက္.အစြန္းဘက္ကုိ တည္ျပီး သုံးတာ ျဖစ္ပါတယ္...
သစ္ပင္ေတြဘက္မွာ တစ္ျခား unit ေတြ မရွိနုိင္တဲ့ အတြက္ Effect သတ္ေရာက္ေစလုိတဲ့ hero တစ္ေကာင္ကိုပဲ
အဖ်ားခပ္ျပီး သုံးေနၾကတာ ျဖစ္ပါတယ္.... အဲ့ဒါကိုေတာ့ သတိထားျပီးသုံးေစခ်င္ပါတယ္...
မိမိသုံးျပီးတုိင္း ဘယ္ကို သတ္ေရာက္သြားလဲဆုိတာေတာ့ ကုိယ့္ဘာသာ ျပန္သတိထားၾကည့္ေစခ်င္ပါတယ္..
Shadow Poison: ဘယ္ႏွစ္ဆင့္ပဲ ယူယူ cooldown 3 second ပဲ ရွိျပီး mana cost 50 ကေနမေျပာင္းလဲတဲ့
Shadow Poison ဟာ stacking ျဖစ္ဖုိ႔ အခ်ိန္ 10 second ေတာင္ အခ်ိန္ရပါတယ္...
အဲ့ဒါက သင္ပထမတစ္ခ်က္ ရန္သူကို ထိေအာင္ပစ္နုိင္ျပီး ေနာက္တစ္ခ်က္မထိလုိ႔ စိတ္မညစ္ပါနဲ႔
၁၀ စကၠန္႔အတြင္းမွာ ထိေအာင္ထက္ပစ္နိုင္မယ္ဆုိရင္ stucking ျဖစ္မွာ က်ိန္းေသပါတယ္...
သင္သုံးလုိက္တဲ့ အခ်က္တုိင္း
ထိခဲ့တာနဲ႔ အမွ် ေခါင္းေပၚမွာ +1 ဆီတုိးလာမွာကိုေတာ့ အားလုံးသိျပီးသား ျဖစ္ပါတယ္...
အဲ့လုိ တစ္ခ်က္ထိတုိင္း Damage 50 ဆီတုိးလာျပီး ေနာက္ဆုံးမွာ အမ်ားၾကီးထိသြားပါတယ္...
ဒါေပမယ့္ ထူးျခားခ်က္တစ္ခုကေတာ့ ပထမ ၄ခ်က္မွာ သတ္ေရာက္တာက ႏွစ္ဆ ျဖစ္ေနတာပါ ..
အက်ဴိးပိုရွိသြားေအာင္ အေသးစိတ္ ေလ့လာၾကည့္ရေအာင္ ...
ဥပမာ ေျပာရရင္ ... Shadow Poison ကုိ တစ္ဆင့္ပဲ ယူထားတယ္ဆုိပါဆုိ႔ ...
ပထမဆုံး ေလးခ်က္မွာ စုသြားတဲ့ Damage က 20/40/80/160 ျဖစ္ျပီး ေနာက္ဆက္သုံးသမွ် 50 ဆီစုသြားပါတယ္
၂ဆင့္ယူထားျပီးရင္ေတာ့ 35/70/140/280 - 330/380/430/480/530/580 ဆုိျပီးတုိးသြားမွာပါ
၃ဆင့္ယူထားျပီးရင္ေတာ့ 50/100/200/400 - 450/500/550/600/650/700 ဆုိျပီးတုိးသြားမယ္....
၄ဆင့္မွာေတာ့ 65/130/260/520 - 570/620/670/720/770/820 ဆုိတဲ့ အတုိင္းတုိးသြားမွာပါ ...
အေၾကာင္းကေတာ့ lvl 4 ဆင့္နဲ႔ တြက္ၾကည့္မယ္ဆုိရင္ ပထမဆုံး stack မွာ Dmg 65 /
65 ရဲ႕ ၂ဆ 130 / 130 ရဲ႕ ၂ဆ 260 / 260 ရဲ႕ ၂ဆ 520 ဆုိတဲ့ ပုံစံနဲ႔ သြားတာပါ ... အဲ့လုိ ေလးခ်က္ စုျပီး
ေနာက္ပုိင္း သင္ဆက္စုသမွ်ဟာ 50 ဆီပဲ တုိးေတာ့မွာပါ .. ေလးခ်က္ေလာက္စုလုိက္ရင္ေတာင္ သုံးဖုိ႔တန္ေနပါျပီ..
အဲ့ဒါေၾကာင့္ အေပၚမွာ ျပထားတဲ့ "-" သေကၤတဟာ ပထမ ၄ ခ်က္ျပီး ဆက္တင္မယ့္ Dmg ကုိေျပာတာျဖစ္ျပီး
ေနာက္ဘက္က Damage ေတြကေတာ့ 50 ဆီတုိးသြားတာကို ေဖာ္ျပထားတာပါ ...
Shadow Demon ကုိ ကုိင္တဲ့အခါမွာ Shadow Poison ကုိ တစ္ခ်က္ေလာက္ ေလ့လာၾကည့္ေစခ်င္ပါတယ္..
အ့ဲဒီ့မွာ 20 Damage exponentially / 35 Damage exponentially / 50 Damage exponentially /
65 Damage exponentially ဆုိတာပထမဆုံး ၄ခ်က္မွာ ၂ဆဆီတုိးသြားမယ့္ အေျခခံ Dmg ကုိေျပာတာျဖစ္ပါတယ္
Demonic Purge: Mana Cost နဲ႔ cooldown မေျပာင္းလဲတဲ့ ultimate ျဖစ္တဲ့အျပင္ အသုံးအလြန္တည့္ပါတယ္...
အသုံးခံရတဲ့ ရန္သူရဲ႕ အက်ဴိးျပဳ buff (Double Damage, Haste, Empower,etc.. ) အစရွိတဲ့ positive buff ေတြကုိ
ခ်က္ခ်င္းပ်က္စီးေစပါတယ္... magic immuse unit ေတြကုိပါ သုံးလုိ႔ရတဲ့ Demonic Purge ဟာ stun မျဖစ္ေပမယ့္
တစ္ဖက္ အသင္းရဲ႕ Fighter ကုိ အဟန္႔အတားျဖစ္ေစပါတယ္... movement speed အျပင္ attack speed ပါ
slow ဆြဲတဲ့အတြက္ Dragon Knight ကဲ့သုိ႔ battle ၾကားထဲ ၀င္ျပီး BKB နဲ႔ တုိက္ခုိက္တဲ့ ေကာင္မ်ဴိးကုိ
အနည္းငယ္ ဟန္႔တားထားလုိ႔ရပါတယ္... စုစုေပါင္း ၾကာခ်ိန္က ၅ စကၠန္႔ရွိပါတယ္...
ပထမ ၂ စကၠန္႔မွာ ရပ္သြားတယ္လုိ႔ ေျပာလုိ႔ရေအာင္ Movement speed နဲ႔ attack speed ကုိ 90% အထိ
ေလ်ာ့ခ်ထားျပီး က်န္တဲ့ ၃စကၠန္႔မွာေတာ့ ကုိယ္ယူထားတဲ့ အဆင့္အလုိက္ effect ဆက္ျဖစ္ေနမွာပါ ...
ဒီအပုိင္းမွာ အဓိက အေၾကာင္းအရာကေတာ့ Shadow Demon ရဲ႕ spell ေတြကုိ ေလ့လာျပီး
ဘယ္လုိ hero မ်ဴိးနဲ႔ တြဲျပီး Tri lane လႊတ္မလဲဆုိတာကို စဥ္းစားဖုိ႔ ရည္ရြယ္ပါတယ္...
Shadow Demon ဟာ Mid lane မွာ တစ္ဖက္က ရန္သူ႔ ဖုိက္တာ ၾကမ္းၾကမ္း(Clinkz, Drow) ကို
ထိမ္းထားနုိင္တဲ့ အျပင္ သူ႔ရဲ႕ spell ေတြက အနည္းငယ္ OP ျဖစ္ေနပါတယ္...
ဒါေၾကာင့္လဲ ban ခံရတာေပါ့ ...
Shadow Demon ကုိ Tri lane လႊတ္ေတာ့မယ္ဆုိရင္ သူ႔ရဲ႕ အားသာခ်က္က ရန္သူကို stun တာမဟုတ္ပဲ
၂.၅ စကၠန္႔ေလာက္ထိန္းထားလို႔ရတဲ့ အျပင္ ally ကုိလဲ ကာကြယ္ေပးလုိ႔ရပါတယ္...
ဒီေတာ့ သူ႔ရဲ႕ Disruption ဟာ skill နဲ႔ သုံးရတဲ့ေကာင္ေတြ (Target Spell) မသုံးရတဲ့ေကာင္ေတြနဲ႔
တြဲေပးလုိ႔ သင့္ေတာ္ပါတယ္..
ဒါက အထင္ေသးတာမဟုတ္ပါဘူး... တိက်ေအာင္ လုပ္တာ ျဖစ္ပါတယ္...
Professional ပြဲေတြမွာ ေတြ႔ေနရတဲ့ ပုံစံျဖစ္ပါတယ္...
ဥပမာ Kunkka ရဲ႕ Torrent ဟာ သုံးျပီးေနာက္ ၂ စကၠန္႔အၾကာမွာ ေရေပါက္ပါတယ္...
တစ္ဖက္လူက အရမ္းအေတြးအေခၚေကာင္းတဲ့ အခါ ... ဒါမွမဟုတ္
တစ္ဖက္လူက ဘာမွမစဥ္းစားပဲ လုပ္ခ်င္ရာ လုပ္လုိက္တဲ့အခါမွာ ေရေထာင္တာ လြဲတက္ပါတယ္..
ဒီေတာ့ Disruption သုံးထားတဲ့ေကာင္ကုိ အခ်ိန္ကုိက္ ေရေထာင္ရင္ အဆင္ေျပမွာပါ ...
Slardar ရဲ႕ Slithereen Crush,
Sand King ရဲ႕ Burrow Strike,
Jakiro ရဲ႕ Ice Path,
Slayer ရဲ႕ Light Strike Array
Invoker ရဲ႕ Sunstrike အစရွိတဲ့ လြဲေခ်ာ္နုိင္တဲ့ spell ေတြကုိေတာ့ ေသခ်ာ ထိေအာင္ သုံးဖုိ႔ တြဲသုံးနုိင္ပါတယ္...
တစ္ဖက္က ရန္သူက သတ္ရခက္ေအာင္ hp မ်ားတဲ့အခါ သုိ႔မဟုတ္ အရမ္းမာေတာင္ေနတဲ့အခါ
Soul Catcher ဟာ mana 80 တည္းနဲ႔ ထိေအာင္ သုံးေပးလုိက္ရင္ Dmg Amplification 50% တက္သြားမွာပါ
Shadow Demon + 1 hitter အတြဲနဲ႔တင္ တစ္ဖက္အသင္းရဲ႕ Farmer တစ္ေကာင္ကို အခ်ိန္တုိအတြင္း
ေဖ်ာက္ပစ္နုိင္ပါတယ္... G7 vs Zerohour ပြဲမွာ vrkat နဲ႔ ShowT ရဲ႕ Shadow Demon + Rogue Knight အတြဲနဲ႔
တစ္ဖက္အသင္းရဲ႕ Farmer Alchemist ကုိ ၄ စကၠန္႔တည္းနဲ႔ အေပ်ာက္ လုိက္ေဖ်ာက္ခဲ့ပါတယ္...
hero ၃ ေကာင္ေလာက္ ေျမပုံမွာ ေပၚေနတဲ့အတြက္ Alchemist က စိတ္ခ်လက္ခ် Farm ေနတာကို
အခြင့္ေကာင္းယူခဲ့တယ္ပဲ ေျပာရမွာပါ... ႏွစ္ေကာင္တည္း ေပ်ာက္ေနေတာ့ ဘယ္ထင္မလဲ...
Soul Catcher ေလး တစ္ခုေၾကာင့္ ပြဲအေျပာင္းအလဲကို ေတာင္ ျဖစ္ေပၚေစပါတယ္...
ulitmate ျဖစ္တဲ့ Demonic Purge ဟာလဲ Magic Immuse unit ေတြကုိပါ ထိတဲ့အတြက္
တစ္ဖက္အသင္းရဲ႕ BKB Fighter (N'aix) attack speed ျမန္ျမန္နဲ႔ ေညွာ္တဲ့ Fighter (Drow)
Omni Knight ရဲ႕ reple shield အစရွိတဲ့ positive buff ေတြကို click ၁ခ်က္တည္းနဲ႔ ေပ်ာက္သြားေစနုိင္ပါတယ္...
ဒါက Shadow Demon ရဲ႕ ေကာင္းကြက္ေတြကုိ ၾကဳိက္လုိ႔ ေရြးေျပာသြားတာ မဟုတ္ပါဘူး
DotA all Star ျဖစ္တဲ့အတြက္ hero တုိင္း hero တုိင္းမွာ ေကာင္းကြက္ေတြ ရွိေနပါတယ္...
hero တစ္ေကာင္ခ်င္းဆီရဲ႕ ေကာင္းကြက္ေတြကေန ဘာေတြ အက်ဴိးရွိနုိင္မလဲဆုိတာ စဥ္းစားေစခ်င္လုိ႔ ျဖစ္ပါတယ္
hero တစ္ေကာင္အေပၚကေန သင့္အသင္းအတြက္ရရွိမယ့္ ေကာင္းကြက္ေတြကို
ေလးေလးနက္နက္ စဥ္းစားရင္း အက်ဴိးရွိေစခ်င္လုိ႔ပါ ...
ဒါဆုိရင္ Shadow Demon နဲ႔ တြဲဖုိ႔ Tri Lane ေလး ၁ ခုေလာက္ စဥ္းစားၾကည့္ရေအာင္ ...
Shadow Demon + Slardar + Jakiro
Flexable (ေျပာင္းလြယ္ျပင္လြယ္) အျဖစ္ဆုံး ပုံစံေတြထဲက တစ္ခု အပါအ၀င္ျဖစ္ျပီး ပြဲအေစာပုိင္း ပြဲအလယ္ ပြဲအဆုံး
အထိ အသုံး၀ယ္တဲ့ ပုံစံ ျဖစ္ပါတယ္.. ခက္တာတစ္ခုကေတာ့ ဒီ hero ေတြက ရဖုိ႔ အနည္းငယ္ခက္ခဲပါတယ္..
ျပည္တြင္းပြဲေတြမွာ ေတြ႕ရေလ့ရွိတဲ့ Slardar , ban ပစ္ရေလာက္ေအာင္ spell ၾကမ္းေတြပါတဲ့ Eredar
လူသုံးမ်ားလာျပီး nuke spell ေတြနဲ႔ ဖြဲ႕စည္းထားတဲ့ Jakiro ဒီ၃ေကာင္ကို tri တစ္လမ္းတည္းကို ပူးထည့္လုိက္တာပါ
ဒီ Tri မွာေတာ့ သတ္မွတ္ခ်က္ မ်ဴိးစုံလုပ္လုိ႔ ရပါတယ္... Stun + Stun + Stun = Death ျဖစ္သလုိ
Slardar ကုိ Farm ဖုိ႔ထားျပီး Jakiro + Eredar က တစ္ဖက္ solo ကို တုိက္ခုိက္နုိင္သလုိ
အေျခအေနအရ lane change ဖုိ႔လဲ အဆင္ေျပေနတဲ့ အတြက္ အတြဲေကာင္းတစ္ခုလုိ႔ ေျပာပါရေစ ...
lvl 1 မွာ တစ္ဖက္ ရန္သူ hero တစ္ေကာင္ ကို စိတ္ခ်လက္ခ် ဖမ္းထားလုိ႔ရတဲ့ spell အတြဲကို
Jakiro နဲ႔ Eredar က ပုိင္ဆုိင္ထားပါတယ္... Disruption + Ice Path က ရန္သူ တစ္ေကာင္ကို ဖမ္းထားျပီး
၀ုိင္းမတုိက္ခုိက္ခင္ ေနရာေကာင္းေကာင္းယူဖုိ႔ အခ်ိန္ 2.5 second ရွိပါတယ္ .. အဲ့ဒီ့ Disruption မိေနတဲ့
ရန္သူ႔ hero ကုိ Ice Path ခင္းျပီး ဖမ္းနုိင္ခဲ့ရင္ ေနာက္ထပ္ 1 second ၀ုိင္း၀န္းျပီး တုိက္ခုိက္နုိင္ဦးမွာပါ ...
2.5 second ေလာက္ Disruption ထဲမွာ မိေနစဥ္ Sladar က Slithereen Crush ေထာင္းဖုိ႔ ေကာင္းေကာင္း
ေနရာယူလုိ႔ ရပါတယ္.... 2.5 + 1 + 1 စုစုေပါင္း 4.5 second အထိ တစ္ဖက္ ရန္သူကို ရပ္တန္႔ထားနုိင္ပါတယ္
lvl 2 ေရာက္ရင္ မေကာင္းတဲ့ tri ဆုိတာ မရွိသေလာက္ပါပဲ .. ဒီ tri မွာလဲ အဲ့လုိပါပဲ
အစီအစဥ္ခ်ျပီး ေခ်ာင္းေျမာင္းတုိက္ခုိက္ဖုိ႔အတြက္ ေကာင္းမြန္တဲ့အတဲြျဖစ္တဲ့အတြက္ အၾကီးအက်ယ္ဒုကၡေပးတဲ့
အတြဲျဖစ္မွာပါ ... Slardar က ေအးေဆး farm လို႔ရပါတယ္ .. Disable ၂ ေကာင္က တာ၀န္ေက်ရင္ ရပါပီ
Disruption - Soul Catcher + Ice Path - Dual Breath + Slithereen Crush = 25 + 70 + 50 = 145 Damage
ဆုိေပမယ့္ Disruption က illusion ၂ေကာင္ နဲ႔ Soul Cather ရဲ႕ 20 % damage amplification ကုိ
ထည့္စဥ္းစားမယ္ဆုိရင္ 189 - 203 Damage အထိရွိမွာပါ .. Range hero ၂ေကာင္နဲ႔ အနားကပ္ေနတဲ့
Slardar တုိ႔ရဲ႕ Physical Damage ေပးလုိက္မယ္ဆုိရင္ hero တစ္ေကာင္ကိုေတာ့ လုံလုံေလာက္ေလာက္
သတ္နုိင္မွာပါ ...
Demonic Purge >>> Support , Disable
Macropyre >>> Aoe Nuke,
Amplify Damage >>> 20 Armor Reduce , True Sight , Vision
တစ္ဖက္က windwalk သုံးဖုိ႔အလားအလာရွိတဲ့ hero ေတြ ( Clinkz, Drow, Gondar )
Item အားကုိး ျပီးတုိက္ခုိက္ေလာက္တဲ့ hero ေတြ ( Azwraith, Naga, N'aix )
မာျပီးတုိက္ခုိက္မယ့္ hero ေတြ (DK, Alchemist, Bristleback )
အဲ့လုိ hero ေတြကို ပြဲေနာက္ပိုင္းအတြက္ counter လုပ္ဖုိ႔ သင့္ေလ်ာ္တဲ့ အတြဲလဲျဖစ္ပါတယ္...
ဒီေလာက္ဆုိရင္ Shadow Demon နဲ႔ တြဲရင္း အက်ဴိးရွိမယ့္ Tri Lane ေတြကုိ စဥ္းစားမိမယ္လုိ႔ ယုံၾကည္ပါတယ္
တစ္ခါတစ္ေလမွာ Tri ဆုိတာထက္ hero တစ္ေကာင္ေပၚ မူတည္ျပီး ပြဲထုတ္ရမယ့္ အေျခအေနဆုိတာရွိမွာပါ ...
ေအာက္မွာေတာ့ Suggetion 3 ရဲ႕ Shadow Demon နဲ႔ တြဲထုတ္ဖုိ႔ အၾကံျပဳလုိတဲ့ Team ေတြပါ ..
(ေရွ႕ ၃ ေကာင္ကေတာ့ Tri Lane အတြက္ ရည္ရြယ္ပါတယ္...)
Suggest Teams,
1. Shadow Demon + Rogue Knight + Jakiro + DK + Windrunner (G7)
2. Shadow Demon + Sand King + QOP + DK + Gyrocopter (Mski)
3. Shadow Demon + Kunkka + Jakiro + Nevermore + Nerubian Assassin
4. Shadow Demon + Slayer + Drow + Alchemist + Faerie Dragon
5. Shadow Demon + Tormented Soul + Earth Shaker + Drow + Pandaren Brewmaster
3. Tri with Eredar (The Shadow Demon) ( Hero Base Type )
Strategy:
ဒီအပုိင္းမွာေတာ့ ဘယ္အေၾကာင္းမွ မေျပာခင္ Eredar (Shadow Demon)နဲ႔ ပတ္သတ္တဲ့ အခ်က္အလက္အခ်ဴိ႕ကို
ေဆြးေႏြးၾကည့္ရေအာင္ ... ဒါဟာ Shadow demon နဲ႔ပတ္သတ္ျပီး သိလ်က္သားနဲ႔ နားလည
္မႈလြဲေနတာေတြ
ေျပလည္ေစျပီး ပုိျပီးလဲ စဥ္းစားမိေစဖုိ႔ ရည္ရြယ္ပါတယ္... Shadow Demon ကို ကုိင္တြယ္အသုံးျပဳတဲ့သူ
ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားေတာ့ သိျပီးသားေတြ ျဖစ္မယ္ဆုိတာ ေသခ်ာပါတယ္... (^^)
Disruption: Disruption ဟာ 2.5 second ခဏ ဥထားပီးတဲ့ေနာက္မွာ illusion ၂ေကာင္ ေပၚလာပါတယ္..
lvl တစ္ဆင့္ဆီယူလိုက္တဲ့အခါ ေျပာင္းလဲသြားတာေတြကေတာ့
illusion ေတြရဲ႕ ၾကာခ်ိန္ 5/6/7/8 second ျဖစ္သြားျပီးေတာ့ illusion တစ္ေကာင္ခ်င္းဆီရဲ႕ Damage Deal ဟာ
30%/40%/50%/60% ဆီတိုးလာတာပါ ... ဥပမာ အဥခံရတဲ့ hero မွာ Damage 100 ရွိတယ္ဆုိပါစုိ႔
lvl 4 ဆင့္ 60% ထိတဲ့ illusion တစ္ေကာင္ရဲ႕ တုိက္ခုိက္ခ်က္က Damage 60 ရွိပါတယ္
၂ေကာင္ဆုိေတာ့ Damage 120 ေပါ့ ... အရမ္းၾကမ္းတဲ့ တစ္ဖက္ hero ကုိ ျပန္တုိက္ခုိက္ဖုိ႔ အသုံးတည့္ပါတယ္.
ဒါေၾကာင့္ ဒီ spell ဟာ အေစာပုိင္းမွာ ကုန္ေအာင္ မယူသင့္ပါဘူး...
ေနာက္ပုိင္း ပြဲၾကမ္းလာျပီး တစ္ဖက္ hero BKB ပီးေအာင္ မဆက္ခင္မွာ တုိက္ခုိက္ဖုိ႔အဆင္ေျပပါတယ္....
မ်ားမ်ားယူရင္ေတာ့ cooldown ေတာ့ က်သြားပါတယ္...
Soul Catcher: အဆင့္ေလးဆင့္မွာ Damage Amplification 20% /30% /40% /50% တုိးသြားပါတယ္...
သေဘာကေတာ့ အဲ့ဒီ့ buff သတ္ေရာက္ေနတဲ့ 12 second မွာ အဆုိပါ hero ေပၚသတ္ေရာက္သမွ်
Damage ေတြဟာ 50% ဆီတုိးေနမွာ ျဖစ္ပါတယ္...
ဥပမာ Soul Catcher မိထားတဲ့ ရန္သူဟီးရုိးက hp 2000 ရွိတယ္ဆုိပါစုိ႔ ..
အဲ့ဒီ့ hero ကို သင့္ဘက္က lion က Aghanim Sceptor (အျပာေခ်ာင္း) နဲ႔ Finger of Death (lvl6)ထုိးမယ္...
Damage 1025 နဲ႔တုိက္ခုိက္တယ္ဆုိေပမယ့္ Soul Catcher buff ေၾကာင့္ Damage 1025 အစား
အပုိေစာင္း အေနနဲ႔ Damage 513 ပုိထိမွာပါ .. စုစုေပါင္း 1538 Damage ထိမွာပါ ...
mana ေလး 80 ေလာက္ အကုန္ခံျပီးသုံးရတဲ့ Soul Catcher ဟာ Damage အေျမာက္အမ်ားကို ထိေစမွာပါ ...
တစ္ခုတည္း မဟုတ္ပါဘူး ... 12 second အတြင္းမွာ သတ္ေရာက္သမွ် Damage တုိင္းကို တုိးေစမွာပါ ...
Cooldown 13 second ပဲ ရွိတဲ့ ဒီ spell ဟာ အနည္းငယ္ေတာ့ over ျဖစ္ေနပါတယ္...
အရမ္း အားသာတဲ့ ဒီ spell မွာ အားနည္းခ်က္တစ္ခုေတာ့ ရွိပါတယ္...
သတိထားရမယ့္ အခ်က္က Soul Catcher ဟာ Aoe 450 အတြင္းက ရွိသမွ် unit ေတြထဲက
တစ္ေကာင္ကိုပဲ သတ္ေရာက္မွာ ျဖစ္တယ္... Random သတ္ေရာက္တာပါ ...
အ၀ုိင္းရဲ႕ အလည္တည့္တည့္ထားျပီး သုံးတာဟာ အဲ့ဒီအ၀ုိင္းမွာ တျခားunit ေတြပါေနရင္ သြားထိနုိင္ပါတယ္.....
unit ေတြ ရွိရွိ မရွိရွိ အဖ်ားခပ္ျပီး သုံးတာ သင့္ေလ်ာ္ပါတယ္.... က်ိန္းေသသြားေအာင္ပါ ...
ဒါေၾကာင့္ Soul catcher သုံးတဲ့ Player ေတြက သစ္ပင္ေတြဘက္.အစြန္းဘက္ကုိ တည္ျပီး သုံးတာ ျဖစ္ပါတယ္...
သစ္ပင္ေတြဘက္မွာ တစ္ျခား unit ေတြ မရွိနုိင္တဲ့ အတြက္ Effect သတ္ေရာက္ေစလုိတဲ့ hero တစ္ေကာင္ကိုပဲ
အဖ်ားခပ္ျပီး သုံးေနၾကတာ ျဖစ္ပါတယ္.... အဲ့ဒါကိုေတာ့ သတိထားျပီးသုံးေစခ်င္ပါတယ္...
မိမိသုံးျပီးတုိင္း ဘယ္ကို သတ္ေရာက္သြားလဲဆုိတာေတာ့ ကုိယ့္ဘာသာ ျပန္သတိထားၾကည့္ေစခ်င္ပါတယ္..
Shadow Poison: ဘယ္ႏွစ္ဆင့္ပဲ ယူယူ cooldown 3 second ပဲ ရွိျပီး mana cost 50 ကေနမေျပာင္းလဲတဲ့
Shadow Poison ဟာ stacking ျဖစ္ဖုိ႔ အခ်ိန္ 10 second ေတာင္ အခ်ိန္ရပါတယ္...
အဲ့ဒါက သင္ပထမတစ္ခ်က္ ရန္သူကို ထိေအာင္ပစ္နုိင္ျပီး ေနာက္တစ္ခ်က္မထိလုိ႔ စိတ္မညစ္ပါနဲ႔
၁၀ စကၠန္႔အတြင္းမွာ ထိေအာင္ထက္ပစ္နိုင္မယ္ဆုိရင္ stucking ျဖစ္မွာ က်ိန္းေသပါတယ္...
သင္သုံးလုိက္တဲ့ အခ်က္တုိင္း
ထိခဲ့တာနဲ႔ အမွ် ေခါင္းေပၚမွာ +1 ဆီတုိးလာမွာကိုေတာ့ အားလုံးသိျပီးသား ျဖစ္ပါတယ္...
အဲ့လုိ တစ္ခ်က္ထိတုိင္း Damage 50 ဆီတုိးလာျပီး ေနာက္ဆုံးမွာ အမ်ားၾကီးထိသြားပါတယ္...
ဒါေပမယ့္ ထူးျခားခ်က္တစ္ခုကေတာ့ ပထမ ၄ခ်က္မွာ သတ္ေရာက္တာက ႏွစ္ဆ ျဖစ္ေနတာပါ ..
အက်ဴိးပိုရွိသြားေအာင္ အေသးစိတ္ ေလ့လာၾကည့္ရေအာင္ ...
ဥပမာ ေျပာရရင္ ... Shadow Poison ကုိ တစ္ဆင့္ပဲ ယူထားတယ္ဆုိပါဆုိ႔ ...
ပထမဆုံး ေလးခ်က္မွာ စုသြားတဲ့ Damage က 20/40/80/160 ျဖစ္ျပီး ေနာက္ဆက္သုံးသမွ် 50 ဆီစုသြားပါတယ္
၂ဆင့္ယူထားျပီးရင္ေတာ့ 35/70/140/280 - 330/380/430/480/530/580 ဆုိျပီးတုိးသြားမွာပါ
၃ဆင့္ယူထားျပီးရင္ေတာ့ 50/100/200/400 - 450/500/550/600/650/700 ဆုိျပီးတုိးသြားမယ္....
၄ဆင့္မွာေတာ့ 65/130/260/520 - 570/620/670/720/770/820 ဆုိတဲ့ အတုိင္းတုိးသြားမွာပါ ...
အေၾကာင္းကေတာ့ lvl 4 ဆင့္နဲ႔ တြက္ၾကည့္မယ္ဆုိရင္ ပထမဆုံး stack မွာ Dmg 65 /
65 ရဲ႕ ၂ဆ 130 / 130 ရဲ႕ ၂ဆ 260 / 260 ရဲ႕ ၂ဆ 520 ဆုိတဲ့ ပုံစံနဲ႔ သြားတာပါ ... အဲ့လုိ ေလးခ်က္ စုျပီး
ေနာက္ပုိင္း သင္ဆက္စုသမွ်ဟာ 50 ဆီပဲ တုိးေတာ့မွာပါ .. ေလးခ်က္ေလာက္စုလုိက္ရင္ေတာင္ သုံးဖုိ႔တန္ေနပါျပီ..
အဲ့ဒါေၾကာင့္ အေပၚမွာ ျပထားတဲ့ "-" သေကၤတဟာ ပထမ ၄ ခ်က္ျပီး ဆက္တင္မယ့္ Dmg ကုိေျပာတာျဖစ္ျပီး
ေနာက္ဘက္က Damage ေတြကေတာ့ 50 ဆီတုိးသြားတာကို ေဖာ္ျပထားတာပါ ...
Shadow Demon ကုိ ကုိင္တဲ့အခါမွာ Shadow Poison ကုိ တစ္ခ်က္ေလာက္ ေလ့လာၾကည့္ေစခ်င္ပါတယ္..
အ့ဲဒီ့မွာ 20 Damage exponentially / 35 Damage exponentially / 50 Damage exponentially /
65 Damage exponentially ဆုိတာပထမဆုံး ၄ခ်က္မွာ ၂ဆဆီတုိးသြားမယ့္ အေျခခံ Dmg ကုိေျပာတာျဖစ္ပါတယ္
Demonic Purge: Mana Cost နဲ႔ cooldown မေျပာင္းလဲတဲ့ ultimate ျဖစ္တဲ့အျပင္ အသုံးအလြန္တည့္ပါတယ္...
အသုံးခံရတဲ့ ရန္သူရဲ႕ အက်ဴိးျပဳ buff (Double Damage, Haste, Empower,etc.. ) အစရွိတဲ့ positive buff ေတြကုိ
ခ်က္ခ်င္းပ်က္စီးေစပါတယ္... magic immuse unit ေတြကုိပါ သုံးလုိ႔ရတဲ့ Demonic Purge ဟာ stun မျဖစ္ေပမယ့္
တစ္ဖက္ အသင္းရဲ႕ Fighter ကုိ အဟန္႔အတားျဖစ္ေစပါတယ္... movement speed အျပင္ attack speed ပါ
slow ဆြဲတဲ့အတြက္ Dragon Knight ကဲ့သုိ႔ battle ၾကားထဲ ၀င္ျပီး BKB နဲ႔ တုိက္ခုိက္တဲ့ ေကာင္မ်ဴိးကုိ
အနည္းငယ္ ဟန္႔တားထားလုိ႔ရပါတယ္... စုစုေပါင္း ၾကာခ်ိန္က ၅ စကၠန္႔ရွိပါတယ္...
ပထမ ၂ စကၠန္႔မွာ ရပ္သြားတယ္လုိ႔ ေျပာလုိ႔ရေအာင္ Movement speed နဲ႔ attack speed ကုိ 90% အထိ
ေလ်ာ့ခ်ထားျပီး က်န္တဲ့ ၃စကၠန္႔မွာေတာ့ ကုိယ္ယူထားတဲ့ အဆင့္အလုိက္ effect ဆက္ျဖစ္ေနမွာပါ ...
ဒီအပုိင္းမွာ အဓိက အေၾကာင္းအရာကေတာ့ Shadow Demon ရဲ႕ spell ေတြကုိ ေလ့လာျပီး
ဘယ္လုိ hero မ်ဴိးနဲ႔ တြဲျပီး Tri lane လႊတ္မလဲဆုိတာကို စဥ္းစားဖုိ႔ ရည္ရြယ္ပါတယ္...
Shadow Demon ဟာ Mid lane မွာ တစ္ဖက္က ရန္သူ႔ ဖုိက္တာ ၾကမ္းၾကမ္း(Clinkz, Drow) ကို
ထိမ္းထားနုိင္တဲ့ အျပင္ သူ႔ရဲ႕ spell ေတြက အနည္းငယ္ OP ျဖစ္ေနပါတယ္...
ဒါေၾကာင့္လဲ ban ခံရတာေပါ့ ...
Shadow Demon ကုိ Tri lane လႊတ္ေတာ့မယ္ဆုိရင္ သူ႔ရဲ႕ အားသာခ်က္က ရန္သူကို stun တာမဟုတ္ပဲ
၂.၅ စကၠန္႔ေလာက္ထိန္းထားလို႔ရတဲ့ အျပင္ ally ကုိလဲ ကာကြယ္ေပးလုိ႔ရပါတယ္...
ဒီေတာ့ သူ႔ရဲ႕ Disruption ဟာ skill နဲ႔ သုံးရတဲ့ေကာင္ေတြ (Target Spell) မသုံးရတဲ့ေကာင္ေတြနဲ႔
တြဲေပးလုိ႔ သင့္ေတာ္ပါတယ္..
ဒါက အထင္ေသးတာမဟုတ္ပါဘူး... တိက်ေအာင္ လုပ္တာ ျဖစ္ပါတယ္...
Professional ပြဲေတြမွာ ေတြ႔ေနရတဲ့ ပုံစံျဖစ္ပါတယ္...
ဥပမာ Kunkka ရဲ႕ Torrent ဟာ သုံးျပီးေနာက္ ၂ စကၠန္႔အၾကာမွာ ေရေပါက္ပါတယ္...
တစ္ဖက္လူက အရမ္းအေတြးအေခၚေကာင္းတဲ့ အခါ ... ဒါမွမဟုတ္
တစ္ဖက္လူက ဘာမွမစဥ္းစားပဲ လုပ္ခ်င္ရာ လုပ္လုိက္တဲ့အခါမွာ ေရေထာင္တာ လြဲတက္ပါတယ္..
ဒီေတာ့ Disruption သုံးထားတဲ့ေကာင္ကုိ အခ်ိန္ကုိက္ ေရေထာင္ရင္ အဆင္ေျပမွာပါ ...
Slardar ရဲ႕ Slithereen Crush,
Sand King ရဲ႕ Burrow Strike,
Jakiro ရဲ႕ Ice Path,
Slayer ရဲ႕ Light Strike Array
Invoker ရဲ႕ Sunstrike အစရွိတဲ့ လြဲေခ်ာ္နုိင္တဲ့ spell ေတြကုိေတာ့ ေသခ်ာ ထိေအာင္ သုံးဖုိ႔ တြဲသုံးနုိင္ပါတယ္...
တစ္ဖက္က ရန္သူက သတ္ရခက္ေအာင္ hp မ်ားတဲ့အခါ သုိ႔မဟုတ္ အရမ္းမာေတာင္ေနတဲ့အခါ
Soul Catcher ဟာ mana 80 တည္းနဲ႔ ထိေအာင္ သုံးေပးလုိက္ရင္ Dmg Amplification 50% တက္သြားမွာပါ
Shadow Demon + 1 hitter အတြဲနဲ႔တင္ တစ္ဖက္အသင္းရဲ႕ Farmer တစ္ေကာင္ကို အခ်ိန္တုိအတြင္း
ေဖ်ာက္ပစ္နုိင္ပါတယ္... G7 vs Zerohour ပြဲမွာ vrkat နဲ႔ ShowT ရဲ႕ Shadow Demon + Rogue Knight အတြဲနဲ႔
တစ္ဖက္အသင္းရဲ႕ Farmer Alchemist ကုိ ၄ စကၠန္႔တည္းနဲ႔ အေပ်ာက္ လုိက္ေဖ်ာက္ခဲ့ပါတယ္...
hero ၃ ေကာင္ေလာက္ ေျမပုံမွာ ေပၚေနတဲ့အတြက္ Alchemist က စိတ္ခ်လက္ခ် Farm ေနတာကို
အခြင့္ေကာင္းယူခဲ့တယ္ပဲ ေျပာရမွာပါ... ႏွစ္ေကာင္တည္း ေပ်ာက္ေနေတာ့ ဘယ္ထင္မလဲ...
Soul Catcher ေလး တစ္ခုေၾကာင့္ ပြဲအေျပာင္းအလဲကို ေတာင္ ျဖစ္ေပၚေစပါတယ္...
ulitmate ျဖစ္တဲ့ Demonic Purge ဟာလဲ Magic Immuse unit ေတြကုိပါ ထိတဲ့အတြက္
တစ္ဖက္အသင္းရဲ႕ BKB Fighter (N'aix) attack speed ျမန္ျမန္နဲ႔ ေညွာ္တဲ့ Fighter (Drow)
Omni Knight ရဲ႕ reple shield အစရွိတဲ့ positive buff ေတြကို click ၁ခ်က္တည္းနဲ႔ ေပ်ာက္သြားေစနုိင္ပါတယ္...
ဒါက Shadow Demon ရဲ႕ ေကာင္းကြက္ေတြကုိ ၾကဳိက္လုိ႔ ေရြးေျပာသြားတာ မဟုတ္ပါဘူး
DotA all Star ျဖစ္တဲ့အတြက္ hero တုိင္း hero တုိင္းမွာ ေကာင္းကြက္ေတြ ရွိေနပါတယ္...
hero တစ္ေကာင္ခ်င္းဆီရဲ႕ ေကာင္းကြက္ေတြကေန ဘာေတြ အက်ဴိးရွိနုိင္မလဲဆုိတာ စဥ္းစားေစခ်င္လုိ႔ ျဖစ္ပါတယ္
hero တစ္ေကာင္အေပၚကေန သင့္အသင္းအတြက္ရရွိမယ့္ ေကာင္းကြက္ေတြကို
ေလးေလးနက္နက္ စဥ္းစားရင္း အက်ဴိးရွိေစခ်င္လုိ႔ပါ ...
ဒါဆုိရင္ Shadow Demon နဲ႔ တြဲဖုိ႔ Tri Lane ေလး ၁ ခုေလာက္ စဥ္းစားၾကည့္ရေအာင္ ...
Shadow Demon + Slardar + Jakiro
Flexable (ေျပာင္းလြယ္ျပင္လြယ္) အျဖစ္ဆုံး ပုံစံေတြထဲက တစ္ခု အပါအ၀င္ျဖစ္ျပီး ပြဲအေစာပုိင္း ပြဲအလယ္ ပြဲအဆုံး
အထိ အသုံး၀ယ္တဲ့ ပုံစံ ျဖစ္ပါတယ္.. ခက္တာတစ္ခုကေတာ့ ဒီ hero ေတြက ရဖုိ႔ အနည္းငယ္ခက္ခဲပါတယ္..
ျပည္တြင္းပြဲေတြမွာ ေတြ႕ရေလ့ရွိတဲ့ Slardar , ban ပစ္ရေလာက္ေအာင္ spell ၾကမ္းေတြပါတဲ့ Eredar
လူသုံးမ်ားလာျပီး nuke spell ေတြနဲ႔ ဖြဲ႕စည္းထားတဲ့ Jakiro ဒီ၃ေကာင္ကို tri တစ္လမ္းတည္းကို ပူးထည့္လုိက္တာပါ
ဒီ Tri မွာေတာ့ သတ္မွတ္ခ်က္ မ်ဴိးစုံလုပ္လုိ႔ ရပါတယ္... Stun + Stun + Stun = Death ျဖစ္သလုိ
Slardar ကုိ Farm ဖုိ႔ထားျပီး Jakiro + Eredar က တစ္ဖက္ solo ကို တုိက္ခုိက္နုိင္သလုိ
အေျခအေနအရ lane change ဖုိ႔လဲ အဆင္ေျပေနတဲ့ အတြက္ အတြဲေကာင္းတစ္ခုလုိ႔ ေျပာပါရေစ ...
lvl 1 မွာ တစ္ဖက္ ရန္သူ hero တစ္ေကာင္ ကို စိတ္ခ်လက္ခ် ဖမ္းထားလုိ႔ရတဲ့ spell အတြဲကို
Jakiro နဲ႔ Eredar က ပုိင္ဆုိင္ထားပါတယ္... Disruption + Ice Path က ရန္သူ တစ္ေကာင္ကို ဖမ္းထားျပီး
၀ုိင္းမတုိက္ခုိက္ခင္ ေနရာေကာင္းေကာင္းယူဖုိ႔ အခ်ိန္ 2.5 second ရွိပါတယ္ .. အဲ့ဒီ့ Disruption မိေနတဲ့
ရန္သူ႔ hero ကုိ Ice Path ခင္းျပီး ဖမ္းနုိင္ခဲ့ရင္ ေနာက္ထပ္ 1 second ၀ုိင္း၀န္းျပီး တုိက္ခုိက္နုိင္ဦးမွာပါ ...
2.5 second ေလာက္ Disruption ထဲမွာ မိေနစဥ္ Sladar က Slithereen Crush ေထာင္းဖုိ႔ ေကာင္းေကာင္း
ေနရာယူလုိ႔ ရပါတယ္.... 2.5 + 1 + 1 စုစုေပါင္း 4.5 second အထိ တစ္ဖက္ ရန္သူကို ရပ္တန္႔ထားနုိင္ပါတယ္
lvl 2 ေရာက္ရင္ မေကာင္းတဲ့ tri ဆုိတာ မရွိသေလာက္ပါပဲ .. ဒီ tri မွာလဲ အဲ့လုိပါပဲ
အစီအစဥ္ခ်ျပီး ေခ်ာင္းေျမာင္းတုိက္ခုိက္ဖုိ႔အတြက္ ေကာင္းမြန္တဲ့အတဲြျဖစ္တဲ့အတြက္ အၾကီးအက်ယ္ဒုကၡေပးတဲ့
အတြဲျဖစ္မွာပါ ... Slardar က ေအးေဆး farm လို႔ရပါတယ္ .. Disable ၂ ေကာင္က တာ၀န္ေက်ရင္ ရပါပီ
Disruption - Soul Catcher + Ice Path - Dual Breath + Slithereen Crush = 25 + 70 + 50 = 145 Damage
ဆုိေပမယ့္ Disruption က illusion ၂ေကာင္ နဲ႔ Soul Cather ရဲ႕ 20 % damage amplification ကုိ
ထည့္စဥ္းစားမယ္ဆုိရင္ 189 - 203 Damage အထိရွိမွာပါ .. Range hero ၂ေကာင္နဲ႔ အနားကပ္ေနတဲ့
Slardar တုိ႔ရဲ႕ Physical Damage ေပးလုိက္မယ္ဆုိရင္ hero တစ္ေကာင္ကိုေတာ့ လုံလုံေလာက္ေလာက္
သတ္နုိင္မွာပါ ...
Demonic Purge >>> Support , Disable
Macropyre >>> Aoe Nuke,
Amplify Damage >>> 20 Armor Reduce , True Sight , Vision
တစ္ဖက္က windwalk သုံးဖုိ႔အလားအလာရွိတဲ့ hero ေတြ ( Clinkz, Drow, Gondar )
Item အားကုိး ျပီးတုိက္ခုိက္ေလာက္တဲ့ hero ေတြ ( Azwraith, Naga, N'aix )
မာျပီးတုိက္ခုိက္မယ့္ hero ေတြ (DK, Alchemist, Bristleback )
အဲ့လုိ hero ေတြကို ပြဲေနာက္ပိုင္းအတြက္ counter လုပ္ဖုိ႔ သင့္ေလ်ာ္တဲ့ အတြဲလဲျဖစ္ပါတယ္...
ဒီေလာက္ဆုိရင္ Shadow Demon နဲ႔ တြဲရင္း အက်ဴိးရွိမယ့္ Tri Lane ေတြကုိ စဥ္းစားမိမယ္လုိ႔ ယုံၾကည္ပါတယ္
တစ္ခါတစ္ေလမွာ Tri ဆုိတာထက္ hero တစ္ေကာင္ေပၚ မူတည္ျပီး ပြဲထုတ္ရမယ့္ အေျခအေနဆုိတာရွိမွာပါ ...
ေအာက္မွာေတာ့ Suggetion 3 ရဲ႕ Shadow Demon နဲ႔ တြဲထုတ္ဖုိ႔ အၾကံျပဳလုိတဲ့ Team ေတြပါ ..
(ေရွ႕ ၃ ေကာင္ကေတာ့ Tri Lane အတြက္ ရည္ရြယ္ပါတယ္...)
Suggest Teams,
1. Shadow Demon + Rogue Knight + Jakiro + DK + Windrunner (G7)
2. Shadow Demon + Sand King + QOP + DK + Gyrocopter (Mski)
3. Shadow Demon + Kunkka + Jakiro + Nevermore + Nerubian Assassin
4. Shadow Demon + Slayer + Drow + Alchemist + Faerie Dragon
5. Shadow Demon + Tormented Soul + Earth Shaker + Drow + Pandaren Brewmaster
No comments:
Post a Comment